Sambit wrote:Sunt singurul de pe forum caruia nu ii plac noile melodii dpdv instrumental? Sunt generice si riffurile o cam dau in mediocritate, ele fiind trasatura definitorie in muzica Rammstein.
Am incercat un exercitiu - sa imi inchipui ca vocea este a altcuiva. De exemplu daca am pune peste negativ un vocal de Ghost, poti sa spui linistit ca sunt melodii Ghost.
Inteleg ca au vrut sa faca ceva diferit, au cautat producatori noi, dar parca inafara de vocea lui TIll nu mai simt semnatura melodica Rammstein.
Sper totusi ca restul albumului sa ma contrazica...
Deutschland si Radio sunt doua piese bune, dupa parerea mea. Dupa mine, sunt cel putin de nota 9, dar sunt ingrijorat un pic de restul albumului. Din ce ne-a invatat Rammstein pana acuma, majoritatea pieselor lor se bazeaza cam pe un singur riff care poate fi usor variat in cadrul unei piese si peste care restul instrumentelor + vocea si versurile lui Till se aseaza si dau culoare intregului. Deutschland si Radio cam se incadreaza aici. De aia ma ingrijoreaza mult ceea ce va fi cu Auslander, Was ich liebe, Sex si chiar si Weit weg. Dar nu se stie niciodata.
Eu sunt multumit deocamdata de piesele astea doua si de videoclipurile lor. Tare ma tem ca clipul lui Akerlund va fi o mare porcarie, dar, om trai si om vedea. JĂśrn Heitmann, Zoran BihaÄ si eventual Philipp StĂślzl sunt cei mai buni regizori cu care Rammstein a lucrat vreodata. Si videoclipul de la Benzin regizat de Uwe Flade e foarte fain, insa Rammstein nu a mai lucrat cu el de-atunci.
Eu am impresia ca albumul asta va fi un fel de "best of" al intregii cariere. Sintetizatorul de la inceputul lui Deutschland aduce aminte de Du riechst so gut. Atat Radio, cat si Deutschland ma face sa cred ca sunt extrase din 1997 - 2001. Sex pare a fi un continuator al lui Los. Diamant pare a fi un fel de Seemann. Hallomann imi aduce aminte de Stein um Stein un pic. Ma rog, mai e mai putin de-o luna.